Серед спікерів-учасників — представники таких компаній, як ЛУН, УКРБУД, Perfect Group, DIM, Alliance Group, Kiev Standard, Seven Hills Group, 4PS, Об'єднання фінансових установ, Національний банк України, «Z-Capital», ПАТ КБ «Глобус», Eclipse, SvitSoft, Adcore та інших.

Форум складався з трьох основних частин та двох експертних експрес-панелей, в ході яких обговорювалися стратегії і тренди девелопменту житла. Зокрема, розглядалися питання розвитку сегменту нерухомості в умовах перенасиченого ринку, фінансування житлових об'єктів і фінансові інструменти для забудовників, які стратегії виберуть компанії столиці, столичного регіону і України.

Так, член правління офісу Ефективного регулювання (BRDO) Олена Шуляк у своїй доповіді про те, чи жива житлова нерухомість, навела статистику, згідно з якою з 2000 року побудовано 3,3% житла в Україні, а частка галузі на 2017 рік становить 2,3 %.

Однією з головних тем заходу стали існуючі інструменти фінансування житлових об'єктів, їх вплив на продажі та на можливості купувати квадратні метри для покупця. Серед обговорюваних напрямків — кредитні програми та робота з банками, оцінка ефективності використання фонду фінансування будівництва та КУА, нюанси оподаткування і можливі зміни в законодавстві, вплив діючих фінансових інструментів на розвиток ринку нерухомості і купівельну спроможність громадян, лояльність покупця, а також потенціал ринку оренди житла.

Що стосується останнього, експерти-представники таких компаній, як COF, Alliance Group, Kiev Standard, ЮФ «Totum», а також ЖК «Бульвар Фонтанів» обговорили орендні стратегії і формування ринку професійної оренди. Зокрема, директор Residential Development Solutions Ярослава Чапко позначила проблематику цього сегмента ринку житла: відсутність керуючих компаній і непередбачуваність орендарів, малий інтерес останніх в оренді житла на тривалі терміни у будинках старого фонду, відсутність практики здачі в оренду «первинки» при тому, що ця практика прекрасно реалізована за кордоном і так далі.

Були також обговорені питання інноваційних підходів у реалізації об'єктів, дослідженнях цільової аудиторії, нові тренди і віртуальні технології, маркетинг, digital-стратегії та інше. Серед новинок: ряд актуальних інструментів для вибору покупцем житла на підставі показників якості, віртуальні тури по квартирах і прибудинковій території від ЛУН, які представив співзасновник ЛУН Андрій Міма. Також була представлена концепція електронного управління реалізацією проекту нерухомості від голландської компанії 4PS. «Інтерфакс» провів лікнеп на тему співпраці із засобами масової інформації, а «SODA digital advertising group» представили бачення правильної інформаційної роботи з потенційним клієнтом за допомогою соцмереж.

В рамках форуму проводилося професійне і неформальне спілкування в колі топ-управлінців, маркетологів і sales`ів ринку житлової нерухомості і провідних компаній маркетингової, рекламної, PR-сфери.

Також на Residential Development Forum у виставковій зоні були представлені IT та інші інноваційні рішення для продажів від компаній Marketcall, Svitsoft, Smart business,Ringostat, Vrnet.io, КУА «Сіті Ессет Менеджмент» та OneBox CRM +ERP.

На завершення форуму відбулася урочиста церемонія нагородження «The Best RED professionals» у 7 номінаціях:

  • маркетингова команда року — «KAN Development»;

  • маркетинг-директор року — Назар Бурда, «Taryan Group»;

  • маркетингова кампанія року — «Taryan Group»;

  • найкраща концепція виведення об'єкту на ринок / відкриття року — «KAN Development»;

  • комунікаційна стратегія року — «LinevichGroup»;

  • трендсеттер — «Taryan Group» .;

  • маркетингове digital агентство року (житлова нерухомість, первинний ринок) — «SvitSoft».

Гран-прі «Компанія року2018» конкурсу отримала компанія Saga Development.

Керуючий партнер RED Community Тетяна Шульга анонсувала проведення наступного, третього форуму від RED Community у 2019 році, тим самим затвердивши, що він буде щорічним, а також поділилася планами на наступний рік. Зокрема, на базі спільноти будуть впроваджуватися нові формати, такі як спеціалізовані тренінги для фахівців з продажу, СЕО-консалтинг, спеціальна програма для учасників з регіонів та спеціальна програма для персональної участі.

Форум пройшов за підтримки стратегічного партнера ЛУН, генерального медіа-партнера — інформаційного агентства «Інтерфакс-Україна», регіонального медіа-партнера — інформаційно-аналітичного інтернет-видання «КиевВласть», медіа-партнера — фінансового порталу «Мінфін», ексклюзивного медіа партнера — Profiles Magazine Deluxe; партнерами експрес-панелей виступили фінансова компанія «Z-Capital» та юридична фірма «Totum».