За перші 85 секунд розпродажу китайська компанія заробила один мільярд доларів, а до кінця години — заробіток сайту становив вже 10 мільярдів доларів.
Загалом за цей день покупці витратили на сайті 30,8 мільярда доларів, та побили власний тогорічний рекорд, який становив 25,3 мільярда. В той самий час — це найнижчий річний приріст за всю історію розпродажів у «День холостяка».
Онлайн розпродажі на свято «холостяка», придумане самою компанією, Alibaba проводить з 2009 року.
Подія розпочалася гала-концертом американської співачки Мерайі Кері, японської пародистки Бейонсе та виступом Cirque du Soleil, який присвятили шопінгу.
Що таке день «холостяка»
У 2009 році компанія Alibaba запропонувала святкувати День холостяка всім тим, хто не відзначає День Святого Валентина.
Нині у цей день відбуваються найбільші інтернет-розпродажі, які за даними агентства Bloomberg, приносять більший прибуток, ніж розпродажі в «Чорну п'ятницю» та «Кіберпонеділок», який приходить слідом.
В цей день на розпродажі можна купити товари понад 180 тисячі брендів, зокрема і від таких провідних технологічних компаній як Xaomi, Apple і Dyson.
Минулого року Alibaba вперше вийшов з розпродажами на західний ринок, коли через мобільний додаток компанії товари почали покупати у США та Великій Британії.