Мова про модель, яка створюється на модульній платформі Volkswagen Modular Electric Drive Matrix (MEB) і зараз проходить під кодовим ім'ям MEB entry, пише ITC.

Для випуску MEB entry компанія планує відповідним чином переобладнати три своїх заводи в Німеччині, щоб вийти на обсяги випуску в 200 тисяч автомобілів на рік. Інформатор стверджує, що ці плани будуть обговорюватися на майбутньому засіданні наглядової ради директорів 16 листопада.

Плани компанії

Volkswagen покладає дуже великі надії на платформу MEB, плануючи продавати близько 10 мільйонів електромобілів першої хвилі. До 2022 року різні бренди концерну представлять по всьому світу 27 різних нових моделей на базі МЕВ. А почнеться все з хетчбека Volkswagen I.D., який почнуть серійно випускати на заводі в Цвіккау в кінці 2019 року.

За даними джерел Reuters, Volkswagen недавно уклав нові партнерські угоди з південнокорейським виробником акумуляторних батарей SK Innovation, а також компанією Ford. Минулого місяця проскакувала інформація, що VW і Ford ведуть переговори щодо спільної розробки безпілотних автомобілів.

Вплив дизельного скандалу

Після дизельного скандалу Європейська комісія і уряд Німеччини застосували жорсткі заходи відносно автовиробника. Зараз багато європейських міст вводять заборони на автомобілі з дизельними двигунами, що ставить під загрозу тисячі робочих місць.

Минулого місяця генеральний директор Герберт Дейс заявляв, що автовиробництво Німеччини фактично стоїть на межі зникнення. Зараз Volkswagen робить все, щоб швидко адаптуватися до нових правил і перевести модельний ряд своїх авто на електричні двигуни.

Робочі місця

Скорочення робочих місць не уникнути. За прогнозом, до 2020 року Volkswagen доведеться скоротити близько 14 тисяч робочих місць. Справа в тому, що саме виробництво електромобілів вимагатиме менше часу і людських ресурсів, а акумуляторні батареї компанія планує замовляти у сторонніх компаній.

Найпростіший спосіб заощадити на паливі — замовити кредитну карту для водіїв