Мета цього марафону — показати підліткам, які невдовзі обиратимуть собі професію, як працюють спеціалісти у різних сферах діяльності.
Під час екскурсії школярам розповіли історію створення банківської Групи Райффайзен, продемонстрували як виглядає сучасне банківське відділення для комфортного обслуговування клієнтів зі спеціально обладнаною digital-зоною. Дітям показали також як проводять основні банківських операції.
Під час знайомства з працівниками відділення учням розказали про наявні посади, а також про освіту і навички, які знадобляться для роботи у банку. Охочим дали можливість спробувати себе на місці адміністратора відділення.
Учасники відкрили для себе нову посаду в Банку — діджитал-амбасадор, який ні за своїми функціональним обов’язками, ні за зовнішнім виглядом не вкладається в уявлення підлітків про банківських працівників. Діджитал-амбасадори розповіли учням про новітні цифрові додатки та пристрої для обслуговування клієнтів, а також провели тренінг із фінансової грамотності, присвячений безпеці розрахунку платіжними картками.
Після тренінгу школярам видали та допомогли активувати платіжні картки для дітей для підлітків — FUNкартки, які вони замовили з батьками заздалегідь.
«На мою думку, кожна людина має вміти управляти своїми коштами — це дозволяє будувати своє майбутнє. Знаю, наші діти сьогодні активно рухаються у цьому напрямку. Той досвід, яким сьогодні ділиться з нами Райффзайен Банк Аваль, дуже корисний, і я впевнена — він стане гарним фундаментом для розуміння дітьми, що таке банківська тематика взагалі», — поділилася враженнями керівник проекту #Be_profi Світлана Коширенкова.
Кожен учасник екскурсії отримав пам’ятні подарунки від Банку, а особливо активних відзначили додатковими призами.
Впродовж осінніх канікул школярі вже відвідали event-агентство та IT-компанію. Попереду їх чекає знайомство з юридичною компанією, Верховною Радою України та підприємцями.