Не став винятком і інтернет-банкінг.
Банки, як правило, постійно намагаються знайти золоту середину між функціоналом і простотою інтерфейсів, юзабільністю і послугами, які надаються.
Але клієнтові зазвичай потрібна зачіпка, так званий «якір», який схилить чашу терезів на користь того чи іншого банку.
Такими послугами в Універсал Банку є: «корпоративний Автоклієнт» і «центр фінансового контролю».
Автоклієнт допомагає вирішити такі питання, як спрощення роботи з документами і інтеграція з бухгалтерською системою клієнта.
Центр фінансового контролю допоможе управляти фінансовою та управлінською звітністю всієї групи підприємств. Це спрощує роботу з виписками, рахунками, електронним цифровим підписом.
У банку говорять, що ближче до Нового року зможуть порадувати цікавими новинками, а поки що більш детально з перевагами обслуговування бізнесу в Універсал Банку можна ознайомитися тут.