Ці цифри стали абсолютним рекордом серед ігрових фільмів українського виробництва, повідомляє Державне агентство України з питань кіно.
Як повідомила компанія-виробник, протягом другого вікенду прокату картина зібрала 17 мільйонів 674 тисячі 13 гривень, її переглянули 201 тисяча 556 глядачів. Це вперше в історії сучасного українського ігрового кіно, коли на другий тиждень прокату зростає кількість проданих кінотеатральних квитків.
Голова Держкіно Пилип Іллєнко привітав команду і наголосив: «Касовий успіх цієї стрічки є яскравим підтвердженням того, що глядачі хочуть бачити в кінотеатрах українські, ментально близькі їм, комедії і готові підтвердити це купленими квитками. Впевнений, жарти з цього фільму вже пішли в народ, а отже, свою культурну місію стрічка виконала».