Ощадбанк інформує про те, що постановою Кабінету Міністрів України №548 від 11.07.2018 внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України №637 від 05.11.2014 у частині запровадження нових строків проходження фізичної ідентифікації. Пенсіонерам – держателям електронного пенсійного посвідчення та одержувачам соціальної допомоги тепер необхідно буде проходити фізичну ідентифікацію кожні шість місяців з дня попередньої ідентифікації.
У зв’язку з тим, що для деяких пенсіонерів – держателів електронного пенсійного посвідчення вже настав строк проходження ідентифікації 12 місяців (на виконання вимог попередньої редакції постанови Кабінету Міністрів України №637 від 05.11.2014), та з метою завчасного попередження про зміну строку походження ідентифікації з 12 на 6 місяців банком забезпечено почергове направлення попереджувальних SMS-повідомлень таким клієнтам. При цьому, враховуючи наявні технологічні можливості, певним клієнтам з числа пенсіонерів – держателів електронного пенсійного посвідчення доведеться повторно пройти ідентифікацію протягом двох найближчих місяців з моменту отримання відповідного попереджувального SMS-повідомлення. Оскільки дана процедура сприятиме уникненню блокування видаткових операцій по рахунку, просимо вас поставитись із розумінням та здійснити своєчасну ідентифікацію в будь-якому відділенні АТ «Ощадбанк» за загальноприйнятою процедурою.
Зауважуємо, що процедура проходження фізичної ідентифікації внутрішньо переміщеними особами, яка складається з трьох етапів, залишається без змін, а саме:
1) Особисте звернення пенсіонера або одержувача соціальної виплати до будь-якої установи АТ «Ощадбанк». При собі слід мати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, та основну платіжну картку або основне електронне пенсійне посвідчення.
2) Пред’явлення працівнику АТ «Ощадбанк» одночасно основної платіжної картки або основного електронного пенсійного посвідчення та паспорта або іншого документа, що посвідчує особу.
3) Проведення пенсіонером або одержувачем соціальної допомоги операції отримання готівки або перегляду залишку через касовий POS-термінал (тобто виконання операції, яка передбачає введення ПІН-коду) або встановлення/зміни ПІН-коду з використанням основної платіжної картки або основного електронного пенсійного посвідчення.
Нагадуємо, що для пенсіонерів, які не отримали електронне пенсійне посвідчення, діє вимога щодо проходження фізичної ідентифікації кожні три місяці з дня попередньої ідентифікації. Для збільшення строків проходження ідентифікації рекомендуємо звернутись до Пенсійного фонду України для оформлення електронного пенсійного посвідчення.