Вартість національного бренду КНР за рік зросла на 25%, він знаходиться на другому місці в глобальному рейтингу, поступаючись лише американському, який оцінили в 25,9 трлн доларів.

За словами аналітиків Brand Finance, національний бренд КНР стрімко зміцнюється завдяки кільком причинам. Це, зокрема, «гарантована урядом прихильність вільній торгівлі, відкритості зовнішньому світу і захисту прав інтелектуальної власності, які забезпечують поліпшення підприємницького середовища на перспективу».

Важливо і те, що Китай з «світової фабрики» перетворюється в економіку, яка створює все більше глобальних брендів, таких як Huawei, Alibaba і інші, зазначили в Brand Finance. Дійсно, в останні роки відбувся бурхливий ріст китайського представництва в Топ-100 світових брендів.

Якщо в 2006 році в списку «Brandz top 100» від консалтингової компанії WPP значилася лише одна компанія з КНР — China Mobile — то тепер їх стало вже 14. У нинішньому році китайські інтернет-гіганти Tencent і Alibaba увійшли в топ-10 найдорожчих глобальних брендів. Tencent поступилася лише Google, Apple, Amazon і Microsoft. Корпорація Alibaba — на дев'ятому місці, відразу після Макдональдса. У номінації «бренд, що найшвидше розвивається» перший рядок також зайняла компанія з КНР. Це інтернет-рітейлер «Цзіндун» (JD), вартість бренду якого за минулий рік зросла на 94%.