Наступними після Apple йдуть Amazon і Google, оцінені в 155 і 101 млрд доларів відповідно.
Варто зазначити, що з першої десятки найдорожчих в світі брендів шість учасників — бренди технологічних компаній. В цілому, більше половини брендів рейтингу належать до п'яти основних категорій: технології, автомобілебудування, FMCG, фінансові послуги та товари для розкоші.
Повністю перша десятка рейтингу цього року виглядає так:
| Місце в рейтингу | Назва бренду | Вартість, млрд доларів |
| 1 | Apple | 214 |
| 2 | 155 | |
| 3 | Amazon | 101 |
| 4 | Microsoft | 93 |
| 5 | Coca-Cola | 66 |
| 6 | Samsung | 60 |
| 7 | Toyota | 53 |
| 8 | Mercedes-Benz | 49 |
| 9 | 45 | |
| 10 | McDonald’s | 43 |
При складанні рейтингу агентство оцінює фінансові показники компаній, а також силу бренду. Важливою також є здатність брендів реагувати на мінливі запити покупців.
Apple і Google потрапляють в лідери бренду вже шостий рік поспіль. У той же час, серед брендів, які перебували в топ-100 в минулому році, а цього року не потрапили в рейтинг — Tesla, Thomson Reuters, Moët & Chandon і Smirnoff.
Новачками рейтингу стали також Spotify на 92 місці і Subaru на 100. Amazon став також найбільш швидкозростаючим брендом — від року до року його оцінка зросла на 56%.