Гібридна Honda CR-V оснащується бензиновим дволітровим двигуном i-VTEC, що працює в поєднанні з двома електромоторами. Комбінована потужність силової установки становить 181 к.с. і 315 Нм крутного моменту.
У компанії заявляють, що єдина фіксована передача, використана в трансмісії замість звичного для гібридів варіатора CVT, забезпечує більш плавну подачу крутного моменту і вигідно виділяє кросовер серед суперників.
Повідомляється, що передньопривідний автомобіль вкладається в 5,3 л на 100 км в змішаному режимі. Повнопривідна ж модифікація витрачає трохи більше — 5,5 л на 100 км. Викиди CO2 для обох версій становлять 120 г/км і 126 г/км відповідно.
Новий кросовер оснащений системою i-MMD, яка пропонує три режими руху: EV Drive, Hybrid Drive і Engine Drive. У першому з них автомобіль рухається виключно на електротязі (дальність пробігу не повідомляється), в останньому — за допомогою ДВС. Honda обіцяє почати приймати замовлення на гібридну CR-V вже в цьому місяці.