В основному озвучена інформація стосується електричної складової автомобіля, а також його запасу ходу.
Електрокроссовер Kia Niro EV, оснащений 64 кВт*год батареєю, в змішаному режимі на одному заряді здатний долати до 485 км, а в режимі міського трафіку даний діапазон зростає до 615 км.
Звичайно, в даному випадку мова йде про найбільш ємний акумулятор, яким може бути забезпечений бюджетний кросовер. Більш економним споживачам, цілком можливо, сподобається інша версія батареї — меншої ємності 39,2 кВт*год, що надає кросоверу запас ходу 312 км в змішаному режимі.
Читайте також: Renault представила бюджетний електромобіль K-ZE. Фото, відео
Але, обидві версії Kia Niro EV будуть оснащені рядом технологій, які допомагають максимально ефективно використовувати батарею. Наприклад, крім технології рекуперації енергії гальмування, електрокроссовер забезпечений системою Eco Driving Assistant System (Eco DAS), що використовує навігацію для оцінки маршруту і щільності трафіку, щоб вибудувати найкращу стратегію використання заряду акумулятора.
Раціонально використовувати його заряд допоможе і система контролю за нагріванням батареї, і вдосконалена технологія обігріву, яка частково використовує енергію кондиціонера і електричних систем.
Замовити кредитну карту для водіїв онлайн
Також стало відомо, що «серцем» 64-кіловатної версії Kia Niro EV виступає електромотор потужністю 201 к. с. 395 Нм, що дозволяє кросоверу розганятися до 100 км/год за 7,8 секунди. У менш ємної 39,2 кВт*год версії використовується 134-сильний електродвигун з таким же крутним моментом, що дає розгін до сотні за 9,8 секунди.
Новий електрокроссовер від Kia почне надходити в продаж в Європі до кінця 2018 року. Гарантія на електродвигун і батарею буде вимірюватися 160 000 км пробігу.