«Український ринок скоротився порівняно з 2017 роком на 11-12%. Якщо в 2016 році в Україні спостерігалися цінові війни, то в 2017 році індустрія вийшла з них, і зараз ситуація в цьому сенсі більш-менш стабільна. Але порушено питання купівельної спроможності українського споживача », — сказав Холловей.
За його словами, зараз український споживач у середньому витрачає на пачку цигарок 21% свого щоденного доходу.
«Для порівняння: це більше, ніж у Великобританії, де споживач витрачає на них 15% свого доходу», — зазначив гендиректор.
Читайте також: В Україні цигарки можуть істотно подорожчати
За оцінками «JTI Україна», частка преміального сегмента в Україні становить 13%, а понад 70% українського ринку цигарок займає низькоціновий сегмент, що відображає купівельну спроможність споживачів.