Структура експорту української продукції за різними товарними групами протягом перших 7 місяців 2018 року:
- продукція агропромислового комплексу і харчової промисловості — 9,8 млрд доларів (-0,6% порівняно з 7 місяцями 2017 року),
- продукція металургійного комплексу — 7,2 млрд доларів (+30,1% порівняно з 7 місяцями 2017 року),
- продукція машинобудування — 3,2 млрд доларів (+14,9% порівняно з 7 місяцями 2017 року),
- мінеральні продукти — 2,5 млрд доларів (+7,4% порівняно з 7 місяцями 2017 року),
- продукція хімічної промисловості — 1,5 млрд доларів (+26,1% порівняно з 7 місяцями 2017 року),
- деревина і паперова маса — 1,2 млрд доларів (+29,5% порівняно з 7 місяцями 2017 року),
- різні промислові товари — 852,9 млн доларів (+20,3% порівняно з 7 місяцями 2017 року),
- продукція легкої промисловості — 716,7 млн доларів (+18,7% порівняно з 7 місяцями 2017 року).
При цьому, найбільша питома вага в українському експорті належить:
- продукції агропромислового комплексу та харчової промисловості (36,4%),
- продукції металургійного комплексу (26,8%),
- продукції машинобудування (11,8%),
- мінеральним продуктам (9,1%).
ЄС залишається найбільшим торговельним партнером України. Експорт товарів до країн Європейського Союзу зріс на 18,7% у порівнянні з 7 місяцями 2017 року і становив близько 11,3 млрд доларів. При цьому, його питома вага у загальному експорті товарів з України за підсумками 7 місяців 2018 року складає 42,1%.
Окрім ЄС, Україна найбільше продавала своїх товарів за перші 7 місяців 2018 року до Росії (8% від загального обсягу експорту), Туреччини (5,8%), Індії (5,2%), Китаю (4,2%), Єгипту (4,1%).