Що змінилося:
- скасовано обов’язок щодо використання печаток на документах, які подаються банком для відкриття та ведення кореспондентського рахунку, у тому числі, у НБУ;
- визначено порядок дій, у разі отримання повідомлення банку-кореспондента та/або обтяжувача про наявність підстав для звернення стягнення на предмет обтяження, яким є майнові права на кошти на кореспондентському рахунку банку;
- приведено перелік рахунків, за якими не здійснюється зупинення видаткових операцій банку при виконанні документів про арешт коштів банку та рішень суду за зверненням контролюючого органу;
- запроваджено оформлення в електронному вигляді дозволу на роботу банку в системі електронних платежів Нацбанку за відповідною моделлю обслуговування консолідованого кореспондентського рахунку та вимоги НБУ і ФГВФО на безспірне списання заборгованості з кореспондентського рахунку банку;
- оновлено порядок резервування та відновлення функціонування системи електронних платежів НБУ.
Зміни набирають чинності з 2 жовтня 2018 року.