За номером «гарячої лінії» можна буде повідомити як про випадки незаконного отримання соціальної допомоги з боку громадян, так і про факти порушень та корупції з боку посадових осіб, відповідальних за надання підтримки від держави.
Нині іде фінальне налагодження функціоналу «гарячої лінії». Вже у жовтні її телефонний номер з’явиться на сайті Мінсоцполітики та у ЗМІ, дізнатися його також можна буде через місцеві управління соціального захисту населення. Усі дзвінки з території України — безкоштовні.
За словами Генерального директора Директорату сім'ї та соціальної підтримки Мінсоцполітики Віталія Музиченка, аналогічні «гарячі лінії» успішно діють у більшості країн Європи. Приміром, у Великобританії щодоби на «гарячу лінію» з питань порушень і шахрайства у сфері соціальних виплат надходить понад 600 повідомлень від громадян. Соціологічні дослідження, які було проведено в Україні за сприяння Світового банку, показали, що переважна більшість наших громадян також нетерпимо ставиться до тих, хто отримує кошти соціальної допомоги незаконно. Відтепер люди зможуть повідомляти про такі факти. Адже гроші на соціальну підтримку виділяються за рахунок платників податків, і їх справедливий розподіл — в інтересах усього суспільства.