Як йдеться в повідомленні компанії, в результаті буде дозволена реклама послуг обміну криптовалют в США і Японії.

Однак таку можливість отримають лише сертифіковані криптовалютні компанії.

«Рекламодавцям потрібно пройти сертифікацію в компанії Google для тієї країни, де будуть показуватися їх оголошення. Подати заявку на сертифікацію можна буде в жовтні після поновлення правил», — йдеться у повідомленні.

Сторінка «Фінансові продукти і послуги», де можна буде детальніше ознайомитися з новими вимогами, оновиться після вступу в силу нових правил.

Нагадаємо, про заборону реклами ICO і криптовалюти Google повідомив в березні цього року.

До цього аналогічну заборону ввела соціальна мережа Facebook. Однак уже через півроку компанія дозволила попередньо затвердженим рекламодавцям обмежену рекламу криптовалюти. Наприклад, в список схвалених рекламодавців потрапила компанія Coinbase.