За номером «гарячої лінії» можна буде повідомити як про випадки незаконного отримання соціальної допомоги з боку громадян, так і про факти порушень та корупції з боку посадових осіб, відповідальних за надання підтримки від держави.
Нині іде фінальне налагодження функціоналу «гарячої лінії». Вже у жовтні її телефонний номер з’явиться на сайті Мінсоцполітики та у ЗМІ, дізнатися його також можна буде через місцеві управління соціального захисту населення. Усі дзвінки з території України — безкоштовні.
За словами Генерального директора Директорату сім'ї та соціальної підтримки Мінсоцполітики Віталія Музиченка, аналогічні «гарячі лінії» успішно діють у більшості країн Європи. Наприклад, у Великобританії щодоби на «гарячу лінію» з питань порушень і шахрайства у сфері соціальних виплат надходить понад 600 повідомлень від громадян.
Соціологічні дослідження, які було проведено в Україні показали, що переважна більшість наших громадян також нетерпимо ставиться до тих, хто отримує кошти соціальної допомоги незаконно. Відтепер люди зможуть повідомляти про такі факти.