Демонструючи впевнені темпи залучення нових клієнтів, Tickmill провела 35,7 млн угод для клієнтів трьох своїх організацій (Tickmill UK Ltd, Tickmill Europe Ltd і Tickmill Ltd), а середньомісячний обсяг угод перевищив 5,9 млн. У травні 2018 року був зафіксований рекорд — 6,8 млн угод, що свідчить про практично дворазове прирості з минулого року, коли в березні 2017 було зафіксовано 3,6 млн угод.
Коментуючи досягнення, CEO Tickmill UK Ltd, Дункан Андерсон, зазначив: «Наш послідовне зростання за ключовими фінансовими показниками — живий доказ продуманої стратегії зростання, ефективності і прихильності мети надавати тільки найкращі послуги та продукти, що перевершують очікування наших клієнтів.»
Пан Андерсон додав: «Грунтуючись на цих показниках високої продуктивності нашого бізнесу, ми і далі будемо фокусуватися на розширенні глобальної присутності і диверсифікації діяльності в нових напрямках. Наша мета — бути лідерами в індустрії фінансових послуг ».
CFO компанії Tickmill UK Ltd, Іллімар Маттус, розповідає: «Ми раді бачити, що Tickmill зростає і зміцнюється за всіма фінансовими показниками. Завдяки чітким рішенням і сильним лідерським якостям, нам вдалося добитися успіху всередині такої складної і заплутаної нормативно-правового середовища. За станом на 30 червня 2018 року загальний чистий капітал нашої групи компаній становив 42,9 млн $, що допомагає нам оптимістично дивитися в майбутнє і створювати все більш масштабні плани для нашого бізнесу. З метою задоволення потреб кінцевого клієнта ми, по суті, вже знаходимося в процесі запуску 3-х нових підприємств і збираємося вже протягом наступних 12 місяців представити нові продукти. „
COO Tickmill Ltd, Інгмар Маттус, прокоментував: “Ми завжди орієнтувалися на досвідчених трейдерів. Підхід, який раніше міг здатися занадто довгостроковим і малоприбутковою в сфері брокерських послуг для роздрібних клієнтів, зараз приносить неймовірні результати. Ми не просто підтримуємо, але і користуємося перевагами суворого регулювання, так як воно дозволяє брокерам зберігати концентрацію і орієнтуватися виключно на потреби кінцевого користувача. Сюди входять і спреди, і швидкість виконання, комісійні тарифи і рівень обслуговування клієнтів. З огляду на ефективність нашої діяльності, ми здатні швидко реагувати на зміну середовища і задовольняти потреби клієнтів ».
* Неаудовані консолідовані показники Tickmill Group за перше півріччя 2018 року (1 січня 2018 — 30 червень 2018).
79.27% інвесторів втрачають гроші при торгівлі CFD.