Такий результат став можливим завдяки постійному вдосконаленню веб- і мобільного банкінгу «Ощад 24/7», а відтак – впровадженню нових сервісів для клієнтів.
«Збільшення кількості користувачів «Ощад 24/7» мотивує команду не зупинятись на досягнутому і постійно вдосконалювати наші сервіси. Слідкуємо за новинками, прислухаємось до клієнтів, створюємо додаткові функції, оновлюємо наявні, тестуємо нововведення. Бачиш потребу – створи пропозицію. Все просто», – прокоментував Андрій Пишний, голова правління Ощадбанку.
ТОП-10 новацій в «Ощад 24/7» у 2018 році:
· Запуск Apple Pay для держателів карток Mastercard та Visa від Ощадбанку. Наприкінці 2017 року клієнти отримали можливість користуватись Google Pay.
· Вперше в Україні – випуск цифрових prepaid-карток для оплати смартфоном. Така картка замовляється миттєво за дзвінком до Контакт-центру Ощадбанку. Отримати її може не лише клієнт Ощаду.
· Сервіс безконтактної оплати cпортивними смарт-годинниками Garmin Pay для клієнтів Ощадбанку.
· Підтвердження операцій у мобільному додатку «Ощад 24/7» за відбитком пальця.
· Автоматична підстановка кодів з SMS для підтвердження операцій у пристроях на Android.
· Переказ коштів та поповнення мобільного телефону в мобільному додатку за номером телефону.
· Зняття готівки в банкоматах Ощадбанку без картки за технологією Cash by Code.
· Запровадження чат-бота – онлайн-помічника на сайті Ощадбанку.
· PUSH-повідомлення про трансакції для користувачів мобільного «Ощад 24/7».
· Оновлення дизайну мобільного додатку з новими елементами управління та меню «Підказки та інструкції».