В американському підрозділі Volkswagen 13 вересня повідомили, що останній «Жук» зійде з конвеєра в липні 2019 року на заводі компанії в мексиканському місті Пуебла.
Керівник Volkswagen Group of America Гінріх Вебком, втім, не виключив, що в майбутньому виробництво «Жуків» може бути знову відновлено.
«Ніколи не кажіть „ніколи“, — зазначив Вебком.
Прототип авто був створений німецьким автомобільним конструктором Фердинандом Порше в 1934 році після того, як роком раніше Адольф Гітлер зажадав випускати „народний“ автомобіль для німецького ринку.
Масове виробництво авто почалося вже після закінчення Другої світової війни.
У 1974 завод Volkswagen випустив останнього „Жука“, зібраного на німецькій землі. Виробництво продовжили в Мексиці та Бразилії, а машини цієї моделі стали найпоширенішими в світі. У місті Пуебла їх збирали до липня 2003 року.
У 1998 Volkswagen випустив на ринок модель „Новий Жук“ (New Beetle — Typ 9C). Автомобіль в стилі ретро мав точно такий же „горб“ і такі ж великі „очі“, як і оригінал Фердинанда Порше. А в 2011 році німецький концерн замінив її моделлю під назвою „Жук“ (A5), яка мала більш сучасний, ніж її попередниця, вигляд.
В цілому „Жуків“ було випущено більше 21 млн екземплярів, що до 2002 року робило його наймасовішим автомобілем в світі, поки його не оминула за кількістю інша модель Volkswagen — Golf.