Якщо клієнт не зміг вирішити питання з банком безпосередньо, він оформляє заявку у нас на сайті. «Мінфін» передає інформацію в банк, і якщо той вирішує питання клієнта, оцінка відгуку поліпшується. Зазвичай банки зацікавлені поліпшити свій рейтинг, тому оперативно відповідають і намагаються допомогти. На 11 вересня клієнти залишили на сайті 258 заявок на вирішення проблеми.
«Мінфін» зараховує тільки реальні відгуки, засновані на особистому досвіді читачів. Ми ретельно перевіряємо кожну думку і в разі необхідності, просимо його підтвердити.
Серед відгуків на «Мінфін» є різні — смішні і гнівні, критичні і позитивні. Ми відібрали 5 найцікавіших, на наш погляд, історій читачів. Вони про те, як клієнти банків вирішили свої проблеми за допомогою «Народного рейтингу».
1. Приватбанк закрив питання з шахрайством на OLX
Павло, який вже 10 років користується послугами Приватбанку, поділився проблемою. Він купив товар на сайті OLX, і перевів оплату на карту Приватбанку. Отримавши гроші, продавець зник. Павло звернувся до служби підтримки Приватбанку і отримав відповідь: «це питання вирішується «індивідуально «. «… взагалі дали зрозуміти, що єдине, що вони можуть в цій ситуації, це не діяти .», — поскаржився користувач. 9 серпня Павло залишив заявку на сайті «Мінфіну». Вже через 1,5 години з ним зв'язався співробітник банку. 17 серпня питання було вирішене «швидко і якісно».
2. Питання з поверненням кешбеку від Альфа-банку
Користувач з ніком tav залишив у нас на сайті заявку зі скаргою на Альфа-банк. Історія така: розплачуючись за покупки в Duty Free в аеропорту Київ (Жуляни), читач скористався картою «Максимум» від Альфа-банку. Згідно з умовами карти, розмір кешбеку на покупки в Duty Free становить до 25%. Однак клієнт отримав менше 7% від витраченої суми. Співробітник контакт-центру банку допомогти у вирішенні питання не зміг, пояснивши клієнтові, що це була «покупка не в дьюті-фрі а «в зоні безмитного обслуговування». Пізно ввечері 4 вересня користувач з ніком tav залишив відгук в «Народному рейтингу». Наступного дня вранці з ним зв'язався представник банку. А 6 вересня кешбек був зарахований на рахунок клієнта в повному обсязі.
3. «Прийоми» працівників Ощадбанку
Мешканка з Вінниці написала про те, що незадоволена обслуговуванням в одному з відділень Ощадбанку. Вона хотіла внести гроші на депозит і віддала їх касиру для перевірки автентичності купюр. Клієнтка очікувала в приміщенні, відділеному від каси, а після перевірки виявила надірвані і заклеєні скотчем купюри. Жінці не вдалося довести, що зіпсовані банкноти їй не належать. Про це вона написала 30 серпня на сайті «Мінфіну». Вже на наступний ранок працівник банку попросив описати ситуацію в особистому листуванні. 1-го вересня вранці клієнтка проінформувала нас, що питання було вирішене позитивно.
4. Альфа-банк не зарахував погашення заборгованості
Читач «Мінфіну» з ніком sla2602 залишив негативний відгук про Альфа-банк. Описав він свою проблему так: «Банк навмисне не зараховує погашення заборгованості за кредитною картою, а потім нараховує заборгованість і 60 грн. за обслуговування. Їх аргумент — гроші були на рахунку, а не у виписці. При цьому всі транзакції за оплатами відображаються у виписці в той же день, навіть якщо оплати проходили після операційного дня.», — поскаржився sla2602.
Співробітник банку зв'язався з клієнтом через день після публікації заявки і пояснив причину розбіжностей. Справа в тому, що Альфа-Банк враховує дату «розподілу грошей по рахунку», а не дату здійснення платежу. Далі співробітник банку запропонував перенести обговорення питання в особисті.
Ще через два дні користувач sla2602 написав: «Банк 60 грн. повернув, спасибі сервісу minfin за можливість таким чином вирішувати проблеми з банками. На жаль, гаряча лінія банку виявилася марною, марна трата часу і нервів».
5. Не пройшов комунальний платіж по Privat24
Користувач KAJ77 оплатив квитанцію за газ на суму понад 4000 грн через рrivat24. Однак через два місяці отримав повідомлення про несплату. Клієнт звернувся на гарячу лінію банку, маючи на руках платіжку про списання з рахунку зазначеної суми. Оператор пояснила ситуацію збоєм в системі і пообіцяла вирішити проблему. Але через 3 тижні газова служба пригрозила відключити газ за несплату.
Клієнт залишив на сайті «Мінфін» гнівний відгук та багато питань до Приватбанку: «Де платіж? Де гроші? Де проводка або повернення грошей назад?! Або мені шукати 4000 і вносити ще раз?! «
Цього разу банк відреагував дуже оперативно і вже через 45 хвилин зв'язався з клієнтом. Питання закрили до вечора того ж дня. Правда, із застереженням. Як написав клієнт: «Вирішилося. Банк повернув кошти. Хоча, газ на добу мені відрізали!!!»