Так, за підсумками дослідження, Митний індекс сягає позначки 2,91. У другому півріччі 2017 року він становив 3,05 бала, а в першому півріччі — 2,9 бала.

36% опитаних представників бізнесу стверджують, що незадоволені якістю послуг і професіоналізмом працівників митниці.

При цьому більшість (58,6%) вважають, що корупція в митних органах залишається на тому ж рівні.

«Бізнес чекає старту активних дій і реальних реформ. Відтягування процесів може ще більше ускладнити ситуацію», — зазначила виконавчий директор ЄБА Анна Дерев'янко.

Дослідження складалося з 3 ключових тематичних блоків — корупція, якість митних послуг, робота «єдиного вікна».

Індекс вимірюється двічі на рік. Відмітка «3» вважається нейтральною. Максимальна оцінка становить 5 балів. У дослідженні взяли участь 58 експертів.