Читачі ресурсу залишають на порталі відгуки про якість обслуговування в банках, а також ставлять банкам оцінки за п'ятибальною шкалою. У рейтингу беруть участь банки з більш ніж 100 підтвердженими відгуками.
«VTB Bank (Україна) фокусується на дистанційному обслуговуванні клієнтів, зберігаючи при цьому компактну мережу відділень, достатню для якісного обслуговування всіх запитів наших клієнтів. Нам приємно, що клієнти високо оцінили наш сервіс, – каже Віктор Кулик, керівник Департаменту роздрібного бізнесу VTB Bank (Україна). – Ми маємо і ресурси, і досвід для надання сервісу на високому рівні та гарантуємо нашим клієнтам виконання взятих зобов'язань».
Підсумки змін у рейтингу та інформація про лідерів і кількість вирішених проблем оновлюється щомісяця.