Альфа-Банк Україна успішно впорався зі складним завданням із запуску власного процесингового центру та повністю перевів обробку операцій з використанням карток банку на нову платформу.
Завдяки професіоналізму команди банку та підтримці партнерів процес переведення карток тривав лише шість годин від повної зупинки операцій до підключення платіжних карток та основних сервісів.
За такою відповідальною подією клієнти мали змогу стежити в режимі реального часу завдяки онлайн-трансляції на офіційному сайті банку, де повідомлялося про всі вжиті командою банку дії. Користувачі могли спостерігати за плановим відключенням, переведенням карток, завантаженням і звіркою даних, а також включенням сервісів, які проходили в штатному режимі.
Всі операції з картками банку на даний час доступні в повному обсязі, всі сервіси повністю відновлені і працюють в звичайному режимі.
«Для нас дуже важливо було не підвести клієнтів і оперативно завершити роботи із запуску власного процесингу. Адже ми розуміємо, що навіть кілька годин без доступу до коштів на платіжній картці або можливості здійснити необхідні платежі в інтернет-банкінгу сьогодні є дискомфортом для наших клієнтів. Ми вдячні Українському процесинговому центру за багаторічну співпрацю, а також платіжним системи Visa та Mastercard за сприяння у впровадженні власного процесингу, який, я впевнений, стане базою для подальшого активного розвитку Альфа-Банку Україна як найбільшого приватного банку нашої країни», — заявив Олексій Карчажкін, віце-президент, голова роздрібного бізнесу Альфа-Банку Україна.