З чого все починалося

Мало хто знає, що бізнес самої компанії «Каштан 2000» починався 18 років тому. Стартовий капітал на її створення становив всього 400 доларів. 200 з них засновник групи компаній FGK (в неї входить і автоломбард «Каштан 2000») Сергій Позняк витратив на оренду приміщення, інше — на рекламу. Щоб розвивати бізнес, йому доводилося багато працювати. Він заробляв гроші і як тренер зі східних єдиноборств, і як водій. Головне — у нього була стратегія розвитку бізнесу і мета — надавати клієнтам найкращий сервіс за невеликі гроші.

Бізнес компанії починався в ріелторських послуг. На цьому терені було досягнуто чимало. Вже у 2003 році «Каштан 2000» спільно з «Правекс-банком» запустили першу в Україні програму пільгового кредитування клієнтів. У той час це стало справжнім проривом. Адже до епохи масової видачі доступних позик було ще далеко. Отримати кредит на вигідних умовах під купівлю нерухомості міг далеко не кожен українець. Тож не дивно, що «Каштан 2000» зміг завоювати не тільки довіру клієнтів, а й повагу колег і увійти до списку найуспішніших ріелторських компаній в країні. У 2006 році цей статус був підтверджений офіційно — компанія стала лауреатом національного рейтингу «Краща ріелторська компанія».

Досягнувши висот у ріелторській справі, Сергій Позняк почав підкорювати інші вершини. У 2008 році «Каштан 2000» почав надавати консалтингові послуги з фінансів. З огляду на грянувшу в Україні масштабну фінансову кризу, цей напрям виявився дуже затребуваним на ринку.

Робота у фінансовому секторі дозволила компанії детально його вивчити і — почати вдосконалювати. У «Каштані 2000» побачили високу потребу бізнесу в простих та зрозумілих кредитах і змогли запропонувати їх підприємцям. Тож не дивно, що клієнтська база компанії стала стрімко розширюватися. Більше того, багато українців не тільки стали її постійними клієнтами, а й рекомендували її друзям і знайомим. Тож, розвиваючи український фінансовий ринок, «Каштан 2000» і сам досягнув чималих фінансових успіхів.

За 18 років діяльності «Каштан 2000» випустили безліч інноваційних продуктів. І зупинятися на досягнутому ні Сергій Позняк, ні його команда не мають наміру. Мережа автоломбардів «Каштан 2000» активно розвивається, удосконалюючи свої продукти і розширюючи перелік послуг. А з 2015 року компанія стала ще ближче до своїх клієнтів, почавши відкривати регіональні відділення (зараз офіси «Каштан 2000» працюють в Києві, Дніпрі, Харкові, Одесі). Втім, працюючи на національному українському ринку, команда «Каштана 2000» відчуває себе частиною світового фінансового ринку. Компанія другий рік поспіль бере участь у міжнародному інвестиційному форумі в Дубаї— AIM.

Фінансовий спецназ

Успішна фінансова діяльність для Сергія Позняка і його команди — не самоціль. Бізнес, який постійно розвивався, просто не міг замкнутися у собі. З 2011 року «Каштан 2000» розпочав активну благодійну діяльність. З особливою гордістю в компанії говорять про підтримку проекту «Безкоштовний спорт дітям». В його рамках по всій країні створюється і працює мережа спортивних клубів, де маленькі українці зможуть безкоштовно тренуватися. Як зазначив керівник благодійного фонду «Найсильніша нація» Олексій Паращенко, переоцінити вкладення в цю програму складно. «Адже є продукти, яким не можна дати грошову оцінку — здоров'я і радість», — зазначив він.

До слова, це далеко не єдиний дитячий проект, який активно підтримує «Каштан 2000». Серед інших, зокрема, фестивалі «Діти за майбутнє України» та «Надія Нації».

Не тільки в грошах вимірюється вагомість для суспільства і іншого проекту, яким живе «Каштан 2000» — підтримка наших військ в АТО. Причому підтримка не тільки фінансова. Сергій Позняк сам нерідко їздить в зону бойових дій, проводить інструктажі з тактики ведення рукопашного бою. Такі «відрядження» він успішно поєднує зі своєю бізнес-діяльністю. «АТО допомогло мені систематизувати бачення бізнесу, створити ще більш згуртовану команду. Мені довелося трохи перебудувати роботу компанії. Я переконався в тому, що у мене прекрасний виконавчий директор, просто вражаюча команда висококласних професіоналів. Справжній фінансовий спецназ», — говорить він.

І додає, що АТО допомагає розставити життєві пріоритети. «Там приходить усвідомлення того, що головне в житті — це наявність моральних принципів, а не матеріальних цінностей», — зазначає Сергій Позняк. Щоб підтримати моральний дух ветеранів і допомогти їм знайти себе в мирному житті, «Каштан 2000» запустив для них пільгове кредитування. Завдяки цьому проекту розвивається, наприклад, «Піца Ветерано».

Паралельно компанія продовжує фінансово підтримувати наших солдат в зоні АТО. І не тільки постачає їх усім необхідним за свій рахунок, а й залучає до забезпечення армії інших бізнесменів.

Втім, ніхто не скаже про будь-яку компанію краще, аніж її клієнти. У «Каштана 2000» нестачі в позитивних клієнтських відгуках немає, у чому читачі «Мінфіну» можуть переконатися особисто.