Як зазначається, на вечірку запросили фешн-блогерів і українських зірок.
Що до самого H&M, то присутні на заході шопоголіки відзначили, що формат українського магазину дуже схожий на аналогічні супермаркети бренду в європейських торгових центрах.
Але величезного вибору, який можна зустріти в окремо розташованих монобрендових магазинах тут немає.
Український H&M розділений на 4 умовні зони – жіноча, чоловіча, дитяча, а також товари для дому.
Остання – відносно нова «фішка» шведів, яку нечасто можна зустріти в європейських торгових представництвах компанії.
Ціни в українському магазині в цілому відповідають європейським.
H&M поки що ніяк не відреагував на ослаблення курсу гривні в серпні, тому в порівнянні з показниками початку літа цінники в національній валюті України навіть трохи виграють у порівнянні з європейськими.
Наприклад, футболка вартістю 149 грн оцінюється в €4,99. За офіційним курсом НБУ на 17 серпня це 157 грн.
А ось знижками українців H&M поки що не порадує. Червоних цінників в магазині виявити не вдалося. Щоправда, деякі, в основному дитячі речі можна придбати за програмою «3 за ціною 2-х» – стандартна для рітейлера практика.
Офіційне відкриття в суботу, 18 серпня.