За правилами Clean My City Challengе, компанії кидають виклик, прибирають на вулицях та в парках свого міста, знімають про це відео та передають естафету іншим компаніям. Ця ініціатива допоможе перетворити стихійні звалища на затишні місця для відпочинку й привернути увагу до надважливого питання. Проект стартував у травні цього року завдяки компанії MacPaw.
Креді Агріколь Банк отримав виклик від компанії Датагруп, а передав Національному банку України та Latifundist media.
Прибирання парку організовували Анна Архипенко та Ольга Шам, спеціалісти департаменту мережі продажів, у рамках проекту «Together with colleague», коли співробітниці тиждень працювали в управлінні комунікацій.
«Реалізація подібної ініціативи — це наочна демонстрація принципу 20/80. Підготовка акції не викликала особливих труднощів і не зайняла багато ресурсів, але внесок – дуже вагомий! 20% зусиль дали 80% результату. Ми завжди раді зробити це життя кращим, долучаючись до таких соціальних активностей», — коментує Анна Архипенко, старший спеціаліст департаменту мережі продажів.
«Було дуже приємно взяти участь в організації такого заходу, зробити внесок у покращення життя нашого міста. Завдяки колегам, які приєдналися до ініціативи, нам вдалося швидко виконати поставлене завдання та чудово провести час. Ми були раді прийняти цей челендж та з задоволенням відгукнемося на подібні пропозиції в майбутньому!», — ділиться враженнями Ольга Шам, спеціаліст департаменту мережі продажів.