Проведене компанією дослідження показало, що 37% покупців квартир в передмісті Києва головним фактором при виборі житла вважають використання енергозберігаючих технологій при будівництві. Близько 32% покупців більше цікавилися форматом запропонованих планувань, звертаючи увагу на їх багатофункціональність. І для 31% покупців головними при виборі квартири були навколишня інфраструктура і наявність рекреаційних об'єктів в безпосередній близькості.

Валерій Прохно зазначив, що обмежений попит змушує забудовників більш ретельно продумувати концепцію об'єктів.

Наприклад, останнім часом на ринку масово пропонуються мініатюрні апартаменти, які маркетологи називають «смарт-квартирами». Хоча смарт-квартира в класичному розумінні — це розумна квартира, тобто, квартира з розширеним функціоналом. Проживання в таких квартирах більшість покупців розглядає лише як тимчасове, терміном на 3-5 років, або як варіант під здачу в оренду. Можна тільки поспівчувати покупцям 2-3-кімнатних квартир, які купують житло в комплексах де більше половини квартир — мініатюрні «смарт». Адже в них практично весь час буде відбуватися ротація мешканців і орендарів, та й соціальне середовище комплексу ризикує виявитися досить неоднорідним, — вважає експерт. На його думку, поступово ринок переорієнтовується на уніфіковані багатофункціональні планування з додатковими можливостями. Тобто, 1-кімнатна квартира повинна бути свого роду альтернативою двокімнатній, а 2-кімнатна — трикімнатній.

В моді також авторські планувальні рішення з особливим акцентом на кухні-вітальні, як місця, де сім'я проводить найбільшу частину часу.

«Сучасна кухня повинна одночасно об'єднувати в собі відразу кілька різноманітних функцій: денне перебування, відпочинок, прийом гостей, приготування та прийом їжі, додаткова спальна зона», — розповів Валерій Прохно.