Рейтинг побудовано на базі відгуків читачів «Мінфіну», які впродовж тривалого часу збирає портал. Разом з відгуком користувачі оцінюють банк за п’ятибальною шкалою. Саме на основі цих оцінок і розраховується рейтинг. Варто підкреслити, що найбільшу вагу в рейтингу мають свіжі відгуки. А також не враховуються думки, що не мають стосунку до якості обслуговування чи банківських послуг. Так, наприклад, скарги на високі кредитні ставки не впливатимуть на рейтинги фінансових установ.

На сьогодні в рейтингу беруть участь банки, в яких є 100 й більше підтверджених відгуків. На момент запуску проекту таких налічувалося 20. Автори проекту впевнені, що завдяки сервісу клієнти зможуть оцінити якість послуг та виявити слабкі місця у сервісі, а банки — налагодити зв’язок зі споживачами й вжити заходів для покращення обслуговування.

Щоб мотивувати кредитні установи уважніше ставитися до заявок клієнтів, «Мінфін» підвищує рейтинг банку, якщо він реагує на скарги. Як тільки клієнт повідомляє, що його проблема вирішена, оцінка відгуку збільшується на 2 бали.