«За даними Мінінфраструктури, в 2017 році в Україні було зареєстровано 6,9 млн легкових автомобілів. Згідно з минулим роком частка автомобілів з іноземною реєстрацією становила 10% від загальної кількості легковиків», — йдеться в публікації.

Разом з тим, у виданні підкреслюють, що точну цифру, скільки ж знаходиться в країні автомобілів на єврономерах, визначити складно. Справа в тому, що частина транзитних «євроблях» конвертується в автомобілі, які знаходяться в режимі «тимчасового ввезення». Ще якийсь відсоток транзитних машин залишається в Україні з порушеннями термінів, пише ЕП.

Крім того, деякі машини постійно курсують за кордон і назад, особливо в прикордонних регіонах.

Машини з іноземною реєстрацією в'їжджають в Україну в двох митних режимах: транзит і тимчасове ввезення. Перший дозволяє автомобілю перебувати тут не більше п'яти днів, або десяти — якщо водій буде повертатися через інший пропускний пункт. Другий дає можливість експлуатувати авто без сплати митних зборів на строк до одного року.

За даними Державної фіскальної служби, в режимі транзит в 2016 році в Україну в'їхали 127,5 тис авто. У 2017 році ця цифра зросла майже вдвічі до 212 тис.

За перші шість місяців 2018 року обсяги транзиту авто з іноземною реєстрацією перевищили показники всього 2016 року і становили 152,4 тис од.

При цьому 57,9 тис «транзитних» автомобілів знаходяться в країні з порушеннями терміну.

Найбільше в'їжджає в Україну машин з польською реєстрацією, потім йдуть Литва, Німеччина, Болгарія і Чехія.

Як відомо, 13 липня народні депутати проголосували за основу законопроекти, що дозволять знизити акцизи на розмитнення авто та посилити відповідальність за використання нерозмитнених авто.