Дмитро Замотаєв, начальник Департаменту роздрібного бізнесу.
На сьогоднішній день програми ревордуванняклієнтів є must have інструментом лояльності для всіх банків, які активно працюють в сегменті mass retail, оскільки конкуренція між роздрібними банками за клієнта з кожним роком стає все жорсткіша і відчайдушніша. Відповідно, необхідність запропонувати клієнту унікальний картковий продукт стає як ніколи актуальною.
За своєю суттю дані програми є перерозподілом доходів банку на користь клієнта, що стимулює його збільшувати обороти за картою і, як підсумок, призводить до загального збільшення доходів самої фінансової установи.
Механіка роботи таких програм передбачає, що банки пропонують їх в основній масі за високоприбутковими продуктами – кредитними картками. Це дозволяє банкам вибудовувати довгострокову комунікацію з клієнтами, а також належним чином моделювати поведінкову модель клієнта.
Усі програми ревордування можна умовно розділити на 2 типи:
— Програми, які супроводжує аутсорсингова компанія. Найбільш поширеною і успішною є програма MasterCard Rewards, коли клієнт отримує бонусні бали за кожну безготівкову транзакцію, а отримані бали накопичуються і можуть бути обміняні клієнтами на призи з каталогу.
— Програми, яку банки супроводжують самостійно. Найбільш поширеними є програми кешбек, які передбачають повернення коштів клієнту на його картковий рахунок за результатами його транзакційної активності. Дана програма надає клієнту більше можливостей з використання отриманих коштів на будь-які покупки, які клієнт обирає самостійно.
Ще одним варіантом програми лояльності є практика скасування комісії за обслуговування картки за умови активного користування нею для розрахунку в магазинах і досягнення певного обсягу безготівкових операцій за певний період. Як правило, такі програми банки практикують для зарплатних клієнтів, щоб стимулювати їх переводити операції з готівкової форми в безготівкову.
Оригінал матеріалу читайте на сайті maanimo.com.