Глобальний молодіжний відеоконкурс спрямований на висвітлення молодіжних ініціатив щодо клімату за наступними темами: «відповідальне виробництво та споживання» та «зелена та сприятлива до клімату робота». Ці дві категорії пов'язані з двома цілями сталого розвитку Організації Об'єднаних Націй.
Зміна клімату є реальною загрозою, яка впливає на населення, навколишнє середовище та економіку. Комунікація безумовно, є одним із найпотужніших інструментів для кращого розуміння наслідків зміни клімату, одночасно стимулюючи бажання приймати кліматичні заходи.
Що необхідно для участі?
- Вік від 18 до 30 років.
- Відео має бути англійською або з англійськими субтитрами.
- Максимальна довжина — 3 хвилини.
- Перевірте, чи матимете ви можливість поїхати до Польщі у грудні.
Більше інформації та подача заявки за посиланням.
Журі оберуть два переможця конкурсу, чиї відео покажуть глобальній аудиторії. Переможці також отримають можливість співпрацювати з групою комунікацій ООН з питань зміни клімату, яка охоплює основні моменти зустрічі.
У минулому році молодь з Індії та Марокко виграли міжнародний конкурс молодіжних відеороликів, де розповіли про те, як вони вирішують проблеми зміни клімату.
Фонд BNP Paribas підтримує дослідження зміни клімату з 2010 року завдяки своїй програмі кліматичної ініціативи. Зміна клімату, безсумнівно, є однією з найбільших викликів, з якими зіткнулася людство. Зараз важливо мобілізувати всіх учасників з метою просування екологічних досліджень. Таким чином, Фонд BNP Paribas підтримав 18 дослідницьких груп з бюджетом 12 мільйонів євро. Завдяки кліматичним проектам рівень обізнаності збільшився більш ніж 260 000 осіб.