Що це означає:

  • Якщо авіаквиток куплено через ПриватБанк і підключено сервіс «Компенсація вартості авіарейсу», у разі затримки вильоту на 2–7 годин банк поверне половину вартості квитка.
  • Якщо рейс затримується більше 7 годин, банк забезпечить виплату на картку 80% його вартості.
  • В разі скасування рейсу клієнт банку отримає 100% компенсації.

У разі затримки рейсу компенсації виплачуються на картку ПриватБанку протягом години після прибуття в кінцевий пункт призначення. Якщо виліт скасовано, гроші буде виплачено відразу після того, як стало відомо про його скасування.

Компенсації нараховуються автоматично – для отримання виплат не потрібно жодних дзвінків, заяв або документів. Виплата компенсацій від банку не залежить від того, скільки і в якому вигляді компенсує сама авіакомпанія.

Підключити такий сервіс можна відразу під час купівлі авіаквитка через ПриватБанк. Для цього в Приват24 та на сайті банку є спеціальна форма замовлення послуги.

Також підключитися до сервісу можна й через кілька днів після купівлі авіаперельоту, але не пізніше ніж за 48 годин до вильоту (у Приват24, меню «Архів квитків»). Вартість сервісу «Компенсація вартості авіарейсу» становитиме від 5 до 10% ціни квитка.