Законопроектом пропонується визначити, що розмір акцизу залежить в першу чергу від віку авто, а також від обсягу і виду двигуна.

Що хочуть змінити: У комітеті вважають, що необхідно змінити прицип, за яким нараховується акциз — чим більший об'єм двигуна, тим вище повинен бути акциз.

  • Пропонують ввести нульову ставку ПДВ і нульову ставку акцизу для електромобілів до 2020 року.

Читайте також: Рада підтримала здешевлення розмитнення авто на «евробляхах»

«Щоб зниженими ставками скористалися ті громадяни, які порушили правила певних митних режимів, вони повинні добровільно сплатити відповідний штраф до бюджету. А щоб такі авто не створювали черг на кордоні, в комітеті пропонують, щоб їх власники могли здійснити митне очищення у внутрішніх митницях без виїзду за межі державного кордону України», — йдеться в повідомленні.

На думку парламентаріїв, такі зміни дозволять:

  • істотно знизити вартість митного очищення на автомобілі для всіх українців;
  • залучити кошти в бюджет, а не хабарникам в кишеню;
  • накласти стягнення цивілізованим способом на порушників закону;
  • не допустити колапсу на пунктах пропуску через державний кордон України;
  • стимулювати покупку електрокарів.

Раніше повідомлялося, що в Україні 57,9 тисяч транспортних засобів з іноземною реєстрацією, ввезених в 2018 році в режимі «транзит», які знаходяться на території країни з порушенням терміну перебування.