Звітуємо про основні цифри фестивалю. 6 днів. Майже 100 га території. 10 сцен. Понад 250 артистів. Більше 100 барів і фудтраків. Понад 520 000 відвідувань. Майже 600 POS-терміналів та 40 інформаційно-платіжних терміналів Ощадбанку.
5 700 проданих карт Atlas Weekend. Близько 300 000 транзакцій проведених через POS-термінали Ощадбанку, ексклюзивного еквайринг-партнера Atlas Weekend. Безконтактні оплати склали 47% від загальної кількості проведених платежів на фестивалі.
На території Atlas Weekend було облаштовано 3 зони для комфортного поповнення банківських карток.
Власники картки Atlas Weekend від Ощадбанку розраховувались нею на території фестивалю та за його межами, користувались fast line, отримали безкоштовний напій на музичному фестивалі. Також картка дає можливість отримувати знижки на деякі майбутні концерти в клубі Atlas.
Оплати на Atlas Weekend здійснювались не тільки картками українських банків, але й іноземними. ТОП-країни: США, Білорусь, Польща, Туреччина, Німеччина. Ощадбанк забезпечив комфортне та безперебійне обслуговування еквайринг-інфраструктури фестивалю.
«Atlas Weekend 2018 – це 4 місяці проектних робіт, 2 безсонні тижні підготовки обладнання, 6 днів цілодобового чергування команди Ощадбанку. Це унікальний для України кейс, який сміливо можна включити в історію розвитку cashless-культури в країні. Організація cashless на Atlas Weekend – це мегапроект, який демонструє на що здатний сучасний Ощад», – прокоментував заступник голови правління Ощадбанку Антон Тютюн.
Вулична їжа, Зимова країна на ВДНГ, Atlas Weekend – Ощадбанк співпрацює із найбільшими подіями країни щоб забезпечити комфортні безготівкові оплати.