«Раді бачити, як наша віра в об’єднуючу силу футболу втілюється в реальні проекти, що вже змінюють на краще життя місцевих громад. Тепер переконатись у цьому зможуть і мешканці Чернігова. Сподіваємося, що наша з партнерами ініціатива надихне місцеву громаду на хорошу гру і на народження нових футбольних легенд», — зазначила Тетяна Луценко, менеджер маркетингових програм Mastercard в Україні.
«Ми в Кредобанку реалізуємо чимало соціальних проектів, і тому без вагань підтримали запрошення Mastercard долучитися до Всеукраїнської соціальної ініціативи «Передай пас». Сподіваємось, що відновлений спільними зусиллями футбольний майданчик стане гарним місцем для дозвілля та чудовою можливістю для розвитку дитячих футбольних талантів, а для когось з нинішніх школярів – навіть першим кроком до старту зіркової кар’єри», — відзначив Віктор Гальчинський, керівник прес-служби Кредобанку.
Загалом проект передбачає облаштування 14 футбольних майданчиків у 12 містах: Броварах, Дніпрі, Житомирі, Запоріжжі, Києві, Львові, Одесі, Рівному, Харкові, Черкасах, Чернігові та Чернівцях. У Чернігові майданчик відкривали Тетяна Луценко, менеджер маркетингових програм Mastercard в Україні, Віктор Гальчинський, керівник прес-служби Кредобанку, та Владислав Атрошенко – міський голова Чернігова.
Першим на оновленому майданчику пройшов товариський футбольний матч між вихованцями дитячо-юнацької спортивної школи олімпійського резерву з футболу «Десна».
Дослідження Mastercard виявило: 48% українців переконані, що футбол об’єднує друзів і допомагає зустрічатися з новими людьми. 43% опитаних називають футбол способом відпочити й зняти стрес, а 17% грають у цю гру з дитинства. 84% опитаних українців сказали, що відновлення спортивних майданчиків для аматорського футболу не тільки збільшить інтерес до гри, а й позитивно вплине на місцеву громаду.