Ощадбанк і процесингова компанія LeoGaming для максимальної зручності гостей фестивалю запустили чат-бот AtlasWeekend Bot для месенджера Telegram. Скористатися ним можна просто перейшовши за посиланням @atlasweekend2018bot.
У період фестивалю найбільш важлива функція чат-бота — персональний гід по фестивалю. Завдяки йому гості фестивалю завжди будуть в курсі актуального списку артистів і розкладу їх виступів, а також розташування локацій фестивалю.
Крім того, чат-бот підкаже про діючі на території фестивалю акції і знижки. Наприклад, на фудкорті представлені точки, на яких можна отримати дисконт — 10% при оплаті карткою Mastercard. Ще один сюрприз від Ощадбанку і розробників для шанувальників Atlas Weekend — набір тематичних стікерів «ощад еврібаді» в месенджері Telegram.
До початку фестивалю у меломанів була можливість за допомогою чат-бота замовити карту-абонемент на всі дні Atlas Weekend 2018 з кур'єрською доставкою. Це безконтактна картка Mastercard від Ощадбанку, яка не потребує ідентифікації та відкриття рахунку, має унікальний дизайн і надає додаткові можливості для користувача. Наприклад, окремий вхід на Atlas Weekend 2018 без черг, безкоштовний напій, знижки на території фестивалю, а також по дві безкоштовні поїздки в метро в дні проведення Atlas Weekend 2018.
Нагадуємо, що Atlas Weekend «безготівкова зона» — оплатити будь-яку послугу можна тільки платіжною карткою.
«Розвиток культури безготівкових платежів, інноваційних рішень в цій сфері, а також реалізація проектів cashless — одне з пріоритетних завдань для Ощадбанку. У партнерстві з Mastercard ми реалізували cashless на одному з наймасштабніших фестивалів Європи — Atlas Weekend. А запуск чат-бота AtlasWeekend Bot для месенджера Telegram, спільно з LeoGaming —це ще одне рішення для максимальної зручності гостей фестивалю», — зазначив заступник голови правління Ощадбанку Антон Тютюн.
«Співпрацювати з А-брендами на українському ринку — це завжди великі можливості, і справа не в фінансових перспективах. LeoGaming важливо братися за важливі для користувачів кейси — за проекти, які дозволяють якомога краще познайомитись з клієнтом, знайти до нього підхід, щоб робити майбутні сервіси ще краще», — прокоментувала CEO LeoGaming Олена Дегрік.
«Розробка чат-ботів з функцією платежів — це те, чим LeoGaming успішно займається довгий час. Чат-бот для Atlas Weekend ми створили в дуже короткі терміни, але з великим інтересом — круто, коли твої продукти не тільки роблять платежі зручними і близькими для користувача, але і роблять це в такій крутій сфері, як музичний фестиваль», — додав голова технічного відділу LeoGaming Віктор Ніколаєвич.