Він навів приклад авіакомпаній, які в період з 25 червня по 3 липня працювали з регулярністю нижче 50%.

«З регулярністю 44% перельотів здійснювала авіакомпанія Bravo Airways, 33% — авіакомпанія Atlasjet Ukraine, 25% — SkyUp, 7% — Yanair, Anda Air — 0%. Найвищий показник (виконання рейсів за розкладом) серед чартерних перевізників минулого тижня показала Роза Вітрів — 92%», — розповів Рябікін.

За словами гендиректора Борисполя, з регулярністю 52% здійснювала перевезення авіакомпанія Azur Air Ukraine.

«При цьому, авіакомпанія Azur Air Ukraine — єдиний чартерний перевізник, представники якого постійно знаходяться в аеропорту і під час затримок рейсів надають пасажирам весь необхідний обсяг послуг та інформаційного супроводу. Наприклад, з початку літньої навігації авіакомпанія Azur Air Ukraine затримала на тривалий термін в квітні 4 вильоти, в травні 10 вильотів, в червні 31, що склало 10,5%, 27,8% і отже 37,8% затриманих рейсів від загального кількості. При цьому пасажирська служба аеропорту не зафіксувала жодного випадку порушення порядку обслуговування пасажирів», — підкреслив Рябікін.