Що заважає відновленню ринку? З одного боку, зменшився платоспроможний попит з боку населення. Впав дохід українців у прив'язці до іноземної валюти, від якої безпосередньо залежить вартість більшості автомобілів іноземного виробництва. Крім того, клієнти не впевнені в стабільності своїх поточних доходів на найближчий рік-два, на які припадаэ основне фінансове навантаження по виплаті кредиту. Друга сторона медалі – це вартість кредитів, яка зараз становить 17-20% річних, що значно вище докризових ставок за кредитами.
В умовах обмеженого попиту арсенал інструментів щодо збільшення кредитних продажів у всіх гравців на цьому ринку не дуже великий. Зараз найбільш активно використовується практика створення партнерських кредитних програм і продуктів, коли автосалон (автомобільний дилер), банк і страхова компанія об'єднують свої зусилля і за рахунок часткового зниження рівня прибутковості кожного учасника пропонують клієнту максимально лояльні умови кредитування. Наприклад, у Глобус Банку це ставка 0,01% на 3 роки при певному розмірі власного внеску клієнта. Це приваблює додаткових клієнтів, але не стільки збільшує їх кількість, скільки сприяє перерозподілу платоспроможних клієнтів від одного автомобільного бренду до іншого. Крім того, банки заходять на ринок продажу автомобілів з пробігом, який в Україні нарешті починає знаходити цивілізовані форми. Звичайно ж, більш вагомим та перспективним аргументом є планомірна робота банків по здешевленню кредитів. Саме вона найбільш ефективно вирішує проблему розширення клієнтського сегменту, але залежить не тільки від бажання і можливостей кредитно-фінансових установ, а також від загальної економічної ситуації в країні та її стабільності.