Зокрема, мова йде про те, щоб повернути рекламу криптовалюти і супутніх продуктів рекламодавцям, яким соціальна мережа може довіряти. Іншими словами, перевіреним компаніям.

Щоб пройти перевірку Facebook, рекламодавцям криптовалюти необхідно заповнити спеціальну форму.

У Facebook зазначають, що подібні дії допоможуть прояснити легальність рекламодавця, тому для модерації варто відправляти всю інформацію, яка підтверджує публічність і легальність компанії.

При цьому представники соціальної мережі відзначають, що навіть після відправки документів не всі отримають право на рекламу — буде проводитися серйозний відбір.

У Facebook намагаються захистити своїх користувачів від свідомо шахрайських схем і через брак достатньої доказової бази будуть відмовляти в рекламі.