«Ми раді, що наша географія оновлених майданчиків розширюється — тепер список поповнило Рівне, перше з міст у Західній Україні, де офіційно відкрився майданчик в рамках ініціативи. Сподіваємось, майданчик стане центром спортивного дозвілля для юних і дорослих мешканців міста й служитиме місцевій громаді не один рік», — зазначила Тетяна Луценко, менеджер маркетингових програм Mastercard в Україні.
« Для Таскомбанку підтримка соціальних проектів уже давно стала традицією. Ми працюємо на ринку уже більше 27 років і за цей час переконалися на практиці, що соціально-відповідальний бізнес повинен працювати на довгострокову перспективу. Діти — це наша головна цінність, це наше майбутнє, саме тому сьогодні ми раді підтримати їх у прагненні до здорового способу життя і бути причетними до розвитку спорту в Україні. Я впевнений, що інвестуючи у спорт, ми інвестуємо у розвиток нашої країни та її престиж на міжнародній арені», — відзначив Денис Раковський, директор з продажів роздрібного бізнесу Таскомбанку.
Загалом проект передбачає облаштування 14 футбольних майданчиків у 12 містах: Броварах, Дніпрі, Житомирі, Запоріжжі, Києві, Львові, Одесі, Рівному, Харкові, Черкасах, Чернівцях і Чернігові. У Рівному майданчик відкривали представники Mastercard, Таскомбанку, місцевої мерії. Першим на оновленому майданчику пройшов товариський футбольний матч місцевих дитячих команд.
Дослідження Mastercard виявило: 48% українців переконані, що футбол об’єднує друзів і допомагає зустрічатися з новими людьми. 43% опитаних називають футбол способом відпочити й зняти стрес, а 17% грають у цю гру з дитинства. 84% опитаних українців сказали, що відновлення спортивних майданчиків для аматорського футболу не тільки збільшить інтерес до гри, а й позитивно вплине на місцеву громаду.