«Протягом останніх 15 років коефіцієнт завантаженості наших літаків зріс до 91,3%. Минулого року він становив 90,1%. Це означає, що ми заповнюємо наш флот більш ніж на 91%», — сказав Джонс.

Wizz Air збільшила прибутковість на 22,1% до 275 млн євро завдяки зростанню пасажиропотоку до майже 30 млн осіб.

«Ми продовжували збільшувати присутність на ринку і маємо дуже хороші позиції: 42% ринку лоукост-перевезень в регіоні. Наша бізнес-модель передбачає збереження витрат на максимально низькому рівні. У нас є багато ринків, де ми можемо збільшити потужності. Ця ніша залишає потенціал для зростання у майбутньому», — розповів він.

Джонс запевнив, що авіакомпанія пропонуватиме своїм клієнтам максимально низькі тарифи.

«Наша цінова політика не зміниться: максимально низькі операційні витрати. Ми найдешевша авіакомпанія у Європі і наша мета — залишатися непереможним лідером у „битві за ціну“, — сказав головний корпоративний директор Wizz Air.

Він також назвав співвідношення тих, хто купує квитки за тиждень-два до поїздки, і тих, хто купує їх за кілька місяців.

»Все залежить від ринку, тут нема конкретних цифр для всіх напрямків. Найчіткіший горизонт бронювання — квартал. Потім він розмивається. Тобто основна частина бронювань відбувається протягом трьох місяців до подорожі", — повідомив Джонс.

У наступному фінансовому році компанія планує збільшувати пропозицію пасажирських місць.