У новій редакції правил для розробників йдеться, що програми і запущені в них рекламні оголошення не повинні ініціювати сторонні процеси на зразок майнінгу криптовалют.

Додатки, які ведуть подібну практику, видалять з App Store, а нові додавати не будуть.

Також Apple посилила правила використання контактів на iOS. Розробникам забороняється робити базу даних зі списків контактів користувачів і продавати її.

Також вони не можуть формувати з цих даних користувацькі профілі.

Розробникам як і раніше дозволено виконувати доступ на використання контактів всередині програми, але їм, згідно з GDPR, доведеться пояснити, для чого потрібні подібні відомості.

Однак, як зазначає The Verge, на вже отримані від користувачів дані Apple не може накласти ніяких обмежень, що може піддати її тій же небезпеці, в якій опинилася Facebook зі скандалом навколо Cambridge Analytica.