«Креді Агріколь Банк приділяє особливу увагу співпраці з талановитою молоддю та високо цінує можливість стати першим місцем роботи студентів. Ми усвідомлюємо значимість розвитку практичного навчання для молодих фахівців в Україні. Саме тому ми запропоновали українським студентам вирішити кейс від Креді Агріколь, який допоможе їм якісніше опанувати свою професію та здобути необхідні для справжніх спеціалістів практичні знання та навички», — коментує Жан-Поль Пьотровскі, Голова Правління Креді Агріколь Банку.

В якості кейсового завдання студенти розробляли прототип внутрішнього порталу (інтранету) для співробітників банку. Корпоративний портал — це внутрішній сайт компанії, за допомогою якого здійснюються внутрішньокорпоративні комунікації та доступ співробітників до основних ресурсів банку. Для великих компаній з розвиненою структурою наявність якісного корпоративного порталу — це не просто опція, а справжня необхідність. У рамках завдання учасники надавали свої рішення та ідеї того, як саме має виглядати сучасний внутрішній портал європейського банку.

Всього за вирішення кейсу взялося понад 300 студентів з усіх регіонів України. Щоб краще ознайомити учасників з роботою банку, було організовано 3 бізнес-екскурсії у відділення банку та головного офісу, які відвідало понад 50 осіб.

Свої рішення та прототипи надіслали 25 команд та індивідуальних учасників, серед яких банківська колегія обрала 11 проектів-фіналістів. Кожна команда-фіналіст особисто захищала свій проект перед журі на чолі з членами Правління банку. У фінал вийшло 11 проектів:

  • 3 команди посіли перше місце, кожна з яких отримала 48 тис. грн
  • 3 команди зайняли друге місце, а також отримали по 24 тис. грн кожна
  • 5 команд посіли третє місце і отримали дипломи та фірмові подарунки від банку.

Список переможців дивіться тут.

Урочисте нагородження усіх фіналістів відбулося 23 травня 2018 року у першому діджитал-відділенні в Києві, на вул. Сагайдачного, 25.

Переможців привітали особисто Жан-Поль Пьотровскі, Голова Правління Банку, Галина Жукова, Член Правління, Галина Нечаєва, Директор з персоналу, та Борис Гіттон — директор департаменту розвитку цифрового бізнесу.

Проте головним здобутком кожного студента став безцінний досвід у вирішенні практичних завдань, можливість втілити свої ідеї у життя разом із командою банку, а також запрошення на стажування до різних департаментів Креді Агріколь.

«Проаналізувавши якість запропонованих проектів, а також високий рівень зацікавленості цим кейсом серед молоді, впевнено можу назвати цей проект вдалим для всіх його учасників, а такий формат співпраці зі студентами ми будемо використовувати і в майбутньому. Від імені банку хочу подякувати нашим партнерам — компанії CASERS — за бездоганну організацію цього проекту, а всім студентам — за участь, ефективні рішення та дійсно сміливі ідеї», — коментує Галина Нечаєва, директор з персоналу Креді Агріколь Банку.