Про це свідчать дані онлайн-сервісу AirHelp.
«Лідером» рейтингу опинився Бориспіль (19 рейсів), решта 10 припали на інші 5 аеропорти. На самий завантажений аеропорт країни довелося і найбільше постраждалих пасажирів (1 328 осіб), яким в сукупності належить майже 400 000 євро.
Для порівняння — на другій позиції в цьому списку знаходиться львівський аеропорт: 129 постраждалих пасажирів, понад 32 000 євро.
Цікаві показники аеропорту Дніпропетровська, в якому за літо 2017 року по вині авіакомпаній не було зірвано жодного європейського рейсу.
Найбільші аеропорти України: затримані і скасовані рейси влітку 2017 року | |||
Аеропорт | Затримані і скасовані рейси | Постраждалі пасажири | Розмір компенсації (в євро) |
Дніпропетровськ | 0 | 0 | 0 |
Харків | 2 | 74 | 18 625 |
Жуляни | 2 | 66 | 16 750 |
Бориспіль | 19 | 1328 | 397 625 |
Львів | 4 | 129 | 32 750 |
Одеса | 2 | 64 | 16 250 |
Аналітики AirHelp вивчили відкриті дані шести найбільших аеропортів України про рейсах, що підпадають під юрисдикцію регламенту ЄС №261/2004, якому підкоряються міжнародні авіакомпанії, що виконують перельоти з України в країни ЄС і з ЄС в Україну.
Що дає постанова №261/2004?
- Згідно з цією постановою, компенсація за скасування або затримку рейсу становить до 600 євро на одного пасажира.
- У разі затримки рейсу можливість отримання компенсації залежить від тривалості рейсу, різниці між запланованим і фактичним часом прильоту рейсу і причиною затримки.
- Пасажири можуть вимагати компенсацію не тільки за недавні зірвані рейси, але і за будь-які свої рейси, які були скасовані або затримані протягом останніх трьох років.