Про це свідчать дані онлайн-сервісу AirHelp.

«Лідером» рейтингу опинився Бориспіль (19 рейсів), решта 10 припали на інші 5 аеропорти. На самий завантажений аеропорт країни довелося і найбільше постраждалих пасажирів (1 328 осіб), яким в сукупності належить майже 400 000 євро.

Для порівняння — на другій позиції в цьому списку знаходиться львівський аеропорт: 129 постраждалих пасажирів, понад 32 000 євро.

Цікаві показники аеропорту Дніпропетровська, в якому за літо 2017 року по вині авіакомпаній не було зірвано жодного європейського рейсу.

Найбільші аеропорти України:

затримані і скасовані рейси влітку 2017 року

Аеропорт

Затримані і скасовані рейси

Постраждалі пасажири

Розмір компенсації (в євро)

Дніпропетровськ

0

0

0

Харків

2

74

18 625

Жуляни

2

66

16 750

Бориспіль

19

1328

397 625

Львів

4

129

32 750

Одеса

2

64

16 250

Аналітики AirHelp вивчили відкриті дані шести найбільших аеропортів України про рейсах, що підпадають під юрисдикцію регламенту ЄС №261/2004, якому підкоряються міжнародні авіакомпанії, що виконують перельоти з України в країни ЄС і з ЄС в Україну.

Що дає постанова №261/2004?

  • Згідно з цією постановою, компенсація за скасування або затримку рейсу становить до 600 євро на одного пасажира.
  • У разі затримки рейсу можливість отримання компенсації залежить від тривалості рейсу, різниці між запланованим і фактичним часом прильоту рейсу і причиною затримки.
  • Пасажири можуть вимагати компенсацію не тільки за недавні зірвані рейси, але і за будь-які свої рейси, які були скасовані або затримані протягом останніх трьох років.