Щоб уникнути публікації персональних даних банківських клієнтів зловмисники зажадали від кожного банку, в тому числі і через ЗМІ, виплатити їм по $1 млн в криптовалюті, повідомив місцевий телеканал CBC.

Йдеться про витік даних «менш ніж 50 тисяч клієнтів» BMO і приблизно 40 тисяч клієнтів Simplii, пише Forklog.

В якості підтвердження серйозності своїх намірів хакери приклали до листів незашифровані імена, номери соціального страхування і відповіді на контрольні питання ряду клієнтів. Крім того, вони описали, як саме їм вдалося провести кібератаку.

Що далі?

  • Незважаючи на погрози зловмисників в прес-службі BMO заявили, що у них поки немає достовірного підтвердження витоку. При цьому банк вважає, що обидва випадки пов'язані, а хакери знаходяться за межами Канади.
  • «Ми дотримуємося принципу, що не можна платити шахраям. Ми прагнемо захистити своїх клієнтів і допомогти їм», — заявив представник BMO Поль Гаммаль.
  • CIBC пообіцяв повернути гроші всім клієнтам Simplii, якщо вони постраждають в результаті шахрайських дій, пов'язаних з витоком даних.