Згідно із рейтингом, бренд Apple у 2018 році оцінили в $182,8 млрд, що на 8% більше, ніж роком раніше.
Друге місце в десятці найдорожчих брендів дісталося Google, яка за рік подорожчала відразу на 30% і нині оцінюється в $132,1 млрд.
Третя сходинка дісталася Microsoft, капіталізація якої зросла на 21% і становить 104,9 млрд.
Перша п’ятірка найдорожчих брендів за версією Forbes повністю складається з представників IT-галузі – її замикають Facebook ($94,8 млрд) і Amazon ($70,9 млрд).
Китайські компанії також впевнено нарощують свої капітали. Huawei зайняла 79 позицію, піднявшись цього року на 15% – до $8,4 млрд.
Замикають «Топ-100» найдорожчих брендів PayPal і Dell, які подорожчали на 33% і 18% відповідно і зайняли 98 і 99 позиції.