Перший квартал 2018 року вкотре підтвердив відповідність стратегії Групи Креді Агріколь, що реалізується в рамках середньострокового плану «Strategic Ambition 2020», основаного на стабільній, диверсифікованій та прибутковій бізнес-моделі. Кілька бізнес-ліній доповіли про високі рівні активності, хорошу якість маржі та ризиків завдяки зростанню перехресних продажів, обсяг яких включив нові продукти та сервіси. Кількість продуктів на одного клієнта за продуктами, які продають спеціалізовані бізнес-лінії Crédit Agricole S.A., збільшилася в усіх роздрібних банківських мережах, що призвело до зростання частки ринку. Такі зміни потребували інвестицій, які були компенсовані високою операційною ефективністю.

Група продемонструвала подальший прогрес у реалізації свого середньострокового плану. Нагадаємо, що з 31 березня 2017 року вона спростила свою структуру шляхом продажу нестратегічних активів, в тому числі Eurazeo (усю частку 15,4%) 6 червня 2017 року та BSF (16,2% з 31,1% частки, що спричинило її деконсолідацію) 26 вересня 2017 року. Ці вибуття означають скорочення частки чистого доходу від внесків установ, що обліковуються за методом участі, на користь контрольованого Групою доходу, але вони ускладнюють зростання чистого доходу між першим кварталом 2017 року та першим кварталом 2018 року, оскільки ці дві установи принесли 143 мільйони євро до частки Групи у чистому доході Групи у першому кварталі 2017 року.