Результати Групи Креді Агріколь за перший квартал 2018 року свідчать про високий рівень активності, дуже хорошу якість охоплення клієнтів, маржі та ризиків, а також зниження вартості кредитного ризику та відмінний контроль витрат як на рівні органічного розвитку, так і на рівні зростання за рахунок нових придбань, стосовно яких темпи синергії прискорюються. Водночас результати знаходились під постійним впливом низьких відсоткових ставок на процентну маржу роздрібних банків Групи, а також (1) стратегічним переорієнтуванням, що проілюстровано значним негативним сукупним ефектом порівняно з аналогічним кварталом минулого року, (2) дуже значним негативним ефектом обмінного курсу у зв’язку зі знеціненням долара, та (3) різким зростанням внеску до Єдиного фонду санації банків (SRF). Чистий прибуток (частка Групи) склав 1 429 мільйонів євро (зменшення на 10,7%). У цьому кварталі, за невеликою кількістю специфічних статей, отримано чистий позитивний ефект у сумі 76 мільйонів євро, переважно завдяки визнанню додаткового негативного гудвіла за трьома італійськими банками. За вирахуванням цих специфічних статей чистий прибуток (частка Групи) становить 1 352 мільйонів євро, що на 18,3% нижче, порівняно з першим кварталом 2017 року. При постійному обсязі та обмінних курсах він знизився на 10,1%, та лише на 4,2% на основі того самого методу, виключаючи внесок до SRF. Фінансова ситуація залишається дуже стабільною, незважаючи на перше застосування МСФЗ 9, яке знизило коефіцієнт базового капіталу 1 рівня (СЕТ 1) за повною основою на 26 базових пунктів до 14,6%, але також підняло коефіцієнт покриття знецінених активів до 84%. За цими двома показниками Група демонструє один з найбільш стабільних балансів у секторі.
Перший квартал 2018 року вкотре підтвердив відповідність стратегії Групи Креді Агріколь, що реалізується в рамках середньострокового плану «Strategic Ambition 2020», основаного на стабільній, диверсифікованій та прибутковій бізнес-моделі. Кілька бізнес-ліній доповіли про високі рівні активності, хорошу якість маржі та ризиків завдяки зростанню перехресних продажів, обсяг яких включив нові продукти та сервіси. Кількість продуктів на одного клієнта за продуктами, які продають спеціалізовані бізнес-лінії Crédit Agricole S.A., збільшилася в усіх роздрібних банківських мережах, що призвело до зростання частки ринку. Такі зміни потребували інвестицій, які були компенсовані високою операційною ефективністю.
Група продемонструвала подальший прогрес у реалізації свого середньострокового плану. Нагадаємо, що з 31 березня 2017 року вона спростила свою структуру шляхом продажу нестратегічних активів, в тому числі Eurazeo (усю частку 15,4%) 6 червня 2017 року та BSF (16,2% з 31,1% частки, що спричинило її деконсолідацію) 26 вересня 2017 року. Ці вибуття означають скорочення частки чистого доходу від внесків установ, що обліковуються за методом участі, на користь контрольованого Групою доходу, але вони ускладнюють зростання чистого доходу між першим кварталом 2017 року та першим кварталом 2018 року, оскільки ці дві установи принесли 143 мільйони євро до частки Групи у чистому доході Групи у першому кварталі 2017 року.