Клієнтська база та програмні комплекси банку передбачають найвищий рівень захисту даних і рахунків. Тому все частіше шахраї атакують клієнтів через мобільних операторів. Днями з рахунків 18 лучан зникли їхні гроші. Зловмисники скористалися можливістю перевипуску SIM-карток оператора Vodafone і таким чином заволоділи фінансовими номерами людей, а відтак – і доступами до їхніх рахунків.
Служба безпеки банку в найкоротші терміни провела розслідування цього випадку та спрацювала на випередження. Завдяки цьому було попереджено спроби зняття коштів у низки клієнтів.
На жаль, Vodafone поки що єдиний з операторів, який не підтвердив співпрацю з банком у плані безпеки даних. Проте, оскільки клієнти фінансової установи не винні в ситуації, що склалася, керівництво ПриватБанку вирішило повернути викрадені кошти клієнтам.
З міркувань безпеки ПриватБанк радить використовувати контрактні тарифні плани – тоді всі операції щодо зміни SIM-картки будуть проводитися особисто у відділенні компанії з пред’явленням паспорта.