«Спочатку був запит, спрямований литовській стороні від нашого МЗС, на який було отримано відповідь, як відбувається працевлаштування у Литві від Посольства України у Литві. Вона з'ясувала там ситуацію з фірмами, як вони займаються видачею фейкових доручень з реєстрацією на себе автомобілів українським громадянам, щоб вони управляли цими автомобілями, нібито вони працюють на ці фірми. Тобто, відповідно до заяви МЗС, яке отримало цю інформацію, та передло її митниці, а на митниці з'явився лист для громадян України, що вони повинні мати при собі дозвіл працювати у Литві, який коштує 120 євро на рік, і плюс завірений на біржі праці у Литві контракт між особою, яка ввозить машину, і фірмою, якої звичайно ж немає, оскільки тоді доведеться платити податки державі», — розповів Козак.
За його словами, це дозволяє виявити фальсифікацію, що особа насправді не є співробітником литовської фірми, і надає право митникам не пропустити автомобіль. Такі вимоги митники пред'являють водіям «євроблях» вже з 17 травня.
При цьому раніше при перетині кордону був потрібний техпаспорт, підтвердження реєстрації, страховка і доручення на управління транспортним засобом.